lördag 3 januari 2009

Favorit i repris -

- och vad det här med scrappande kan få för konsekvenser =)

Jag och lilltjejen gillar verkligen att scrappa inbjudningar av tomma toarullar. (Hon vill att jag ska visa ALLA vi gjort! Jag lovade i alla fall lägga ut nå´n mer. Så håll tillgodo med några favoriter i repris!



Och eftersom vi firade in år 2009 här hos oss så blev det ju nyårsinbjudningar också:


Och nu till konsekvenserna! Lilltjejen kom strålande av lycka ut från badrummet: Mamma, titta vad jag hittat! I handen höll hon stolt upp en tom toarulle och sken som en sol hela hon. Chans att scrappa tillsammans med mamma igen:) Jag tänkte nog tanken lite snabbt bara (att vi hade väl ingen rulle som höll på vara slut) men - jag älskar ju också att scrappa - så det gjorde vi.

Nu kan Ni ju säkert gissa vart lilltjejen försökt få iväg allt papper som förstås var runtom den rullen innan! Vad gör man inte för att få scrappa litegrann :D
Vi har i alla fall haft en jätteskön och mysig jul och ett trevligt och roligt nyårsfirande. Önskar att alla fick ha det så bra.

Avslutar med en bild på en av värdinnegåvorna jag fick nyår. Tack Å för den, den är så fin!



God fortsättning på det nya året allihop!



Inga kommentarer: