tisdag 6 oktober 2009

Den här våren & sommaren, ja, det här året verkar det vara en massa människor som har glädjen att "fylla jämnt". Jag själv känner mig väldigt "udda"!

Jag har ju som sagt, tömt kameran på bilder. Och bland alla dessa lyckades jag hitta en del av sommarens skörd. Sommarens scrappande bestod av till stor del av "födelsedagar".

Ni få kika på några enkla beställningskort jag hittade, från i sommar:

Till en mycket trevlig och ungdomlig herre i Sina Bästa År:

Och så till några "småtjejer":




Snabba, enkla kort. Fotona blev inte så bra. Tagna i, ja Ni kan kanske lista ut var...
Just det, bilen!!! - Jag kommer nästan aldrig ihåg att fota det jag gör...

Nä, nu ska jag gå och fortsätta med min lilla "zink"-vattenkanna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!¨

Stämpeln som du frågade eftr finns på PysselParadiset övrigt på stämplar
Här är direkt länken

http://www.pysselparadiset.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=222&t=%D6vriga+st%E4mplar

Kram Monika

Karro sa...

Hej Carola!
Du får givetvis använda dig av min skiss. Jag blir bara glad om någon känner att dom har användning för dom :)
Ha det så bra!

Anonym sa...

Vilka snygga kort!
Väntar med spänning på att se hur kannan blir!
Kram på dig!