torsdag 12 mars 2009

Nu har det äntligen hänt!!!

Eftersom jag gjort Er lite nyfikna om vad som skulle hända idag, så ska jag hålla mitt löfte och berätta ALLT jag kan. Vi har alldeles just startat en scrapbookingförening =D Och det känns JÄTTEKUL !!! I föreningen kommer vi bl.a. att anordna scrapträffar och en massa annat skoj :D Så jag hoppas att Ni alla vill vara med i den här roliga föreningen ;) På nån vecka kommer jag att kunna lägga ut lite mer ordentlig information om föreningen och hur man gör för att blir medlem i den.
Men just nu ska jag bara ta och krypa till kojs.
Go´natt, sov gott & dröm sköna drömmar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har du absolut väckt mitt intresse!! Den föreningen vill jag gå med i och några till med mig så du måste komma med mer info snart, ska hålla span på din blogg :)
Bra initiativ av er!!/ Vera