tisdag 25 augusti 2009

Inspiration till MånadensTävling & Scraploppis...

MånadensTävling hos NorthernLightScrappers är en LO-utmaning: Scrappa en LO med Ert favoritrecept på, det får gärna vara med nåt foto, men texten ska vara i fokus. Det kan vara både bak-, mat- och helt andra recept.

MånadensFöretag sponsrar med jättefint pris kan jag säga! Så skynda Er och var med!
Eftersom jag sitter med i juryn får jag ju inte tävla, men lite inspiration kan jag försöka komma med:

Det är väl inte bara jag som ÄLSKAR Blåbärskaka???
Receptet och min HiddenJournal har jag både skrynklat & patinerat lite med kaffe för att få en nött look. På det mönstrade orientaliska pappret ritade och klippte jag till formen på fri hand. Har man inget färdigt papper så får man göra sig ett. ;)

Och så kommer här en...

Inbjudan till Scraploppis
30 augusti Kl. 14-17 på Storstrand i Öjebyn
Kom och Köp/Sälj Scrapbookinggrejor!
Inträde: Gratis!
Kostnad Försäljningsplats:30:- medlem, 50:- icke medlem
Boka Försäljningsplats senast 28/8 på: anmalan@northernlightscrappers.se
Storstrands Café säljer Fika under dagen!
Varmt Välkomna
Önskar
Kram på Er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carola !!!

Såg idag i PT att ABF börjat sina kurser nu.Och sen upptäckte jag att du verkar vara väldigt Kreativ,Lapptäcksteknik och Kalligrafering (kan det stava så mån tro..)Tyvärr så missade jag den första träffen efter uppehållet,skulle vart kul och fått lära sej något av Workshopen...Men det kommer kanske igen...

Monika

Anonym sa...

Hej !!!

Det är helt ok (jag hoppas nu detär rätt carola =) )att du lägger till mina bloggar...

kram

Anonym sa...

Hej !!!

det är lite svårt och förklara på rak arm,jag måste visa och berätta hur det fungerar,kanske jag skulle ha en kurs i hur man scrappar digitalt...
El så kommer jag och visar dej på något sätt,,men som sagt var .Det är svårt och förklara på hur det fungerar via nätet/mail..

Kramm